Parochiezaal Hulshout

Verhuur van zalen voor feesten, vergaderingen,...

Huurreglement

 
 
Algemene beschikkingen
  1. De zalen worden na opmaak van een gebruiksovereenkomst ter beschikking gesteld van een vereniging of privé persoon, hierna aangeduid als de gebruiker.
  2. De reservatie en gebruiksovereenkomst is pas geldig na betaling van het voorschot.
  3. Voorschot te storten op : bankrekening  IBAN BE66 4065 0337 5143   BIC KREDBEBB
  4. Betaling van de factuur moet gebeuren binnen de 10 dagen na de factuurdatum.
  5. Dit reglement moet worden nageleefd door elke bezoeker of gebruiker van de gebouwen. De gebruiker is hiervoor verantwoordelijk.
  6. Bij gebruik door minderjarigen of jeugdbewegingen moet de vertegenwoordiger van de gebruiker meerderjarig zijn
  7. De gebruiker zal alle eventuele schade aan gebouwen en materialen, die werd aangericht tijdens de huurperiode  moeten vergoeden.
  8. Eventuele onregelmatigheden en het niet naleven van dit reglement kunnen worden beboet.
De zalen
  1. Het is ten strengste verboden te roken in het hele gebouw.
  2. In de zalen zijn geen balsporten toegelaten.
  3. Het is niet toegelaten een rookmachine te gebruiken in de zaal.
  4. Versieringen kunnen niet worden aangebracht aan plafond of muren maar enkel op de daarvoor voorziene plaats. Zij moeten na gebruik altijd worden verwijderd.
  5. Het schoonmaken van de zalen wordt geregeld door de zaalbeheerder en door de gebruiker worden betaald.
  6. De zaal wordt enkel op de contractueel bepaalde dag ter beschikking gesteld van de gebruiker. Indien meerdere dagen gewenst zijn worden deze aangerekend. Het einduur van alle evenementen wordt bepaald op 04u00.
  7. Klaarzetten van de zaal op de dag vóór een evenement kan enkel als de zaal die dag vrij is en tegen betaling van 35 euro.
  8. De zalen worden achtergelaten zoals beschreven in de bepalingen die uithangen op het informatiebord in de inkomhal.
  9. Stoelen of tafels worden proper achtergelaten en niet gebruikt als ladder of om op te staan. Tafels worden bij het verplaatsen opgetild en niet versleurd!
  10. Gebruikt materiaal uit het materiaalhok wordt na gebruik steeds teruggeplaatst.
  11. Papierafval wordt in de gele container gedaan. Niet in de grijze container!
  12. Het afhalen van de sleutel gebeurt bij Boekenwinkel Jean-Paul Thys , Grote Baan 117 te Hulshout. Enkel tijdens de openingsuren van de winkel, dus niet op zondag.
  13. De sleutels worden direct na het verlaten van de zaal in de brievenbus gestoken bij Boekenwinkel Jean-Paul, Grote Baan 117, Hulshout.
  14. Het verlies van een sleutel zal worden vergoed aan de gangbare prijzen.
  15. Het betreden van de zaal buiten de dag van het evenement moet worden afgesproken met de beheerder Jos Bosmans 0475 / 73 44 42.
  16. Het zich bevinden in de zaal zonder toelating zal beschouwd worden als een inbreuk op het reglement.
  17. Bij het verlaten van de zaal moeten alle lichten worden gedoofd en de verwarming uitgeschakeld. Termostaat in keuken, grote zaal en inkomhal worden op anti-vriessymbool geplaatst.
De keuken
  1. Alle materialen worden op de juiste plaats in de kasten achtergelaten.
  2. Na gebruik worden alle gasvuren en eventueel de friteuse uitgezet. De gastoevoer wordt per toestel afgesloten.
  3. Afwasmachine uitschakelen ,leegmaken en uitkuisen  na gebruik. Deze volgorde moet gerespecteerd worden.
  4. De koelkast, diepvries en koelkamer worden leeggemaakt, uitgeschakeld en achtergelaten met open deuren..
  5. Keukenmaterialen mogen niet worden meegenomen. Bij feesten zal de organisator zelf zorgen voor leeggoed voor het meenemen van overschotten, er wordt geen materiaal van de zaal voor gebruikt!
  6. Alle afval wordt in zakken gedaan die in de keuken blijven staan, deze worden aangerekend aan 3 euro per zak tenzij de gebruiker ze zelf meeneemt.
  7. De gebruiker moet zelf zorgen voor frituurolie.
De toog en koeling drank
  1. Alle dranken moeten afgenomen worden van de zaal, uitzonderingen kunnen worden afgesproken met de beheerder.
  2. Glazen worden altijd gespoeld en gedroogd terug op hun plaats achtergelaten.
  3. Kapotte glazen worden om veiligheidsredenen niet in de vuilzakken geworpen maar worden verzameld en op de toog achtergelaten.
  4. Alle flessen moeten in de juiste bakken worden verzameld.
  5. De koelvakken moeten leeg zijn na gebruik en worden uitgeschakeld. Flessen die achterblijven in de koelvakken zullen aangerekend worden.
  6. Lege flessen worden verzameld in de juiste bakken. Lege complete bakken worden in de voorziene ruimte geplaatst.
  7. Lege flessen worden zonder stop in de bakken gezet.
  8. Lege flessen van dranken die niet klassiek voorzien zijn, bijvoorbeeld wijn, dienen altijd worden meegenomen.
  9. Geopende flessen worden altijd aangerekend. Een begonnen vat is een te betalen vat.
  10. In de koelvakken achter de toog worden geen etenswaren of keukenmaterialen gezet of achtergelaten.
  11. In de voorraadkamer van de dranken bevinden zich twee rode schakelaars voor de bediening van de koelvakken.
  • Het niet naleven van dit reglement kan leiden tot bijkomende kosten.
  • Meldt alle defecten van de zaal en alle apparaten die niet naar behoren werken. Zo kunnen we de zaal optimaal onderhouden.
Drankenlijst + PRIJS
Sinaasappelsap  2,60 EURO/ 1 L
Cecemel chocodrink 1.20 EURO/ 25 CL
Val Ice tea 0.78 EURO/ 25 CL
Val Tonic/Bitter Lemon 0.78 EURO/ 25 CL
Limonade 1.61 EURO/ 1 L
Water bruis/plat 0.73 EURO/ 1 L
Water bruis/plat 0.50 EURO/ 25  CL
Pepsi Cola en Max 2.26 EURO/ 1 L
Pepsi Cola en Max 0.81 EURO/ 20 CL
Westmalle donker 1.20 EURO/ 33 CL
Westmalle trippel 1.55 EURO/ 33 CL
Mystik Kriek 1.20 EURO/ 25 CL
Duvel 1.40 EURO/ 33 CL
Hoegaarden 0.95 EURO/ 25 CL
Palm 0.90 EURO/ 25 CL
Primus 0.90 EURO/ 25 CL
Tongerlo Lux 1.66 EURO/ 33 CL
Leffe Blond 0 % 1.20 EURO/ 33 CL
Primus pils vat 158.00 EURO/ 50  L
Primus pils vat 99.00 EURO/ 30  L